sobota, 28 marca 2015

Cień Nocy - Andrea Cramer

Hymmm, tą powieść odkopałam w księgarni „Tak czytam!” za błahą cenę, przyciągnął mnie opis i ciekawa okładka.

Główna bohaterka jest przyszłą przywódczynią klanu. Przygotowania do Unii trwają, a ona jest coraz bardziej nie pewna swojego miejsca w tym wszystkim. Jest rozerwana między miłością a przeznaczeniem. W osiemnaste urodziny zwiąże się z Renem, władczym i stanowczym i seksownym przywódcą klanu Kary Nocy. Oczywiście nic nie może być tak proste i w jej życiu pojawia się Shay, którego przeżycie jest tak ważne dla Opiekunów.
#TeamRem!
            Książka mnie wciągnęła  interesujące wątki, nie mogłam się oderwać. Lecz zawsze było coś irytującego, mianowicie SHAY. Kolesia nienawidzę, ale oczywiście! Dajmy 2/3 gdzie czasu gdzie spędzają razem, po prostu nosiło mnie. Calla też za bardzo mądra nie jest, no ale cóż. Shay to już obłęd.
            Książka mi się podobała i to bardzo ale czas biegł zdecydowanie za szybko

OGÓLNA OCENA

Wątki: 4/5
Historia: 5/5
Postacie: 3/5
Język: 5/5
Całokształt 4/5

Razem: 17/25



ZACHĘCAM DO PRZECZYTANIA!

1 komentarz:

  1. masz bardzo fajny blog, bardzo fajnie piszesz podoba mi się twój styl zapraszam również do mnie :)
    http://apocalypsefallen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń