środa, 22 kwietnia 2015

BOOK TAG


#DziśTakBardziejOtagowana

Dziękuję za nominacje Laura

Dzisiaj przychodzę do Was z Book Tagiem, odpowiem na 15 pytań i nominuję  2 osoby, oczywiście zaległe recenzje piszę.

BOOK TAG
1.     Jaki gatunek książki najczęściej wybierasz? 
     Staram się nie ograniczać, ale najczęściej jednak czytam fantasy.
2.     Która postać książkowa jest do ciebie podobna, lub którą chciałabyś być?
Hymmm, chyba Kate Connolly. Ja też jak się uprę nie przestaję, ale dochodzę do celu. Ale kim chciałabym być? Żoną Warnera z „Dotyku Julii”.
3.     Jaką książkę dałabyś koniecznie swojemu dziecku do przeczytania?
Jestem tego samego zdania co Laura, że powinni sobie sami wyrobić gust, lecz ja będę czytałam moim dzieciom na dobranoc „Harry’ego Pottera”
4.     Wolisz książki w wersji papierowej, e-booki, czy audiobooki?
Wolę mieć książkę w ręce, ale jak nie mam możliwości kupić, albo wypożyczyć papierowej, zadowalam się ebookami, jednak audiobooka słuchałam jednego w sowim krótkim życiu: „ W pustyni i w puszczy” Henryka Sienkiewicza.
5.     Jaka książka zrobiła na tobie największe wrażenie?
Każda książka, którą kocham wzbogaciła mnie o coś, nie potrafię jednak wybrać.
6.     Jaka książka nie zrobiła na tobie dobrego wrażenia?
„Kroniki Bane’a”, mówiłam o nich przy okazji LBA [KLIK]
7.     Czytasz jedną książkę od początku do końca, czy kilka na raz?
      Od początku do końca, nie lubię przerywać w trakcie i iść do „innego świata”.
8.     Częściej czytasz wypożyczone książki czy preferujesz własny zakup?
Kocham mieć książki ułożone na półce, wiedząc że nie zbliża się termin oddania, ale nie zawsze mam możliwość kupienia własnej.
9.     Jaką książkę powinien przeczytać każdy niezależnie od swoich zainteresowań?
Słownik ortograficzny.
10.Czy oceniasz książkę po okładce?
W marketingu ważną rzeczą jest okładka, taka „mała szara okładka”, nie robi na nas dużego wrażenia i często zniechęca potencjalnego czytelnika.
11. Czy ulegasz promocjom cenowym? Jeżeli tak to jaka była największa ilość książek jaką kupiłaś po przecenie?
Kocham promocje! Za jednym wyjściem wydałam jakieś 20 złoty i kupiłam 7, wiem szału mnie ma.
12.Jakiej książce marzysz choć póki co nie możesz jej mieć?
Marzę żeby mieć całą serię „Błękitnokrwiści”, „Dary Anioła”, „Diabelskie Maszyny” i całego „Harry’ego Pottera”, Niestety ich ceny są tradycyjne dla książek do 50zł.
13.Ile książek aktualnie liczy twoja biblioteczka?
Moich na razie tylko 14, bo w najbliższym czasie mam inne wydatki.
14.Co najpierw: książka czy ekranizacja?
 Staram się najpierw czytać, a później oglądać, przede mną jeszcze „Władca Pierścieni” i „Hobbit”
15.Co teraz czytasz?
Jestem świeżo po lekturze „Daru Julii”, czeka mnie teraz Holmes.

Jeszcze raz dziękuję za nominację.
Nominuję: Patrycję i  Julkę

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz