niedziela, 26 kwietnia 2015

eve - Anna Carey



Hymmm, dlaczego sięgnęłam po tę pozycje? Tak całkiem spontanicznie mama mi kupiła, i ta okładka <3 

Eve wzorowa uczennica szkoły dla dziewcząt, ma wziąć udział w ponownym zaludnieniu Ziemi po epidemii, która wybuchła szesnaście lat temu. Ma marzenie, żeby po szkole zostać artystką i mieszkać w Stolicy. Jednak dzień przed ukończeniem szkoły, Eve dowiaduje się strasznej prawdy o losie każdej dziewczyny, która ukończyła tę i inne oddziały szkoły dla dziewcząt. Bohaterka uciekła za pomocą jednej z osób pracujących w szkole, teraz musi uciekać przez busz, gdzie jest pełno niebezpiecznych zwierząt i barbarzyńców. Dzikich ludzi, walczących o przetrwanie. 
Książka bardzo pozytywnie mnie zaskoczyła, myślałam że będzie bardzo ściągnięte od Igrzysk, Dotyku Julii, czy innych tego typu pozycji. Jednak jest to historia, która, wywołała u mnie tyle emocji, że po zakończeniu miałam kilu dniowego kaca. Nie mogłam się od niej oderwać, choćby na wyjście do toalety. Język autorki jest zrozumiały. Historia jest opowiedziana w sposób bardzo realistyczny i na pewno niedaleki czytelnikom.



OGÓLNA OCENA 

Wątki: 4/5 
Historia: 4/5 
Postacie: 5/5 
Język: 5/5 
Całokształt 5/5 

Razem: 23/25

6 komentarzy:

  1. Zdecydowanie za krótki tekst jak na recenzję.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem, ale nie mogłam rozwinąć bardziej, żeby nie spojlerować, a jak wiemy to największe przestępstwo XXI w.

      Usuń
  2. Czytałam tę książkę sto lat temu. Spodziewałam się czegoś lepszego, ale znowu taka najgorsza nie była :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Recenzja za krótka. Nie przekonała mnie abym do niej zajrzał, masz drobne błędy ale to każdemu się zdarza. Mam nadzieję, że następna notka będzie odrobinę lepsza. trzymam kciuki, aby kolejnym razem było lepiej. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cześć Natusiu moja! <3 Co tak krótko? I powtórzyłaś obok siebie bardzo i jest xD (Laura taka polonistka xD) Słodki nowy szablon bloga. Napisałabym zapraszam do mnie, ale u mnie jesteś prawie cały czas :P http://fandomowewariacje.blogspot.com/
    PS Czekaj na 18 października ananasiku :***

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem, coś ze mną ostatnio i z moim polskim się porobiło :v I tak, jestem u Ciebie cały czas. Czekam <3

      Usuń